Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2021 12:47 - Ново културно начало на българската популация
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 4869 Коментари: 23 Гласове:
12

Последна промяна: 12.07.2021 13:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

Изчегъртване

image
Къде ще бъдат изложени след изчегъртването експонатите?
Тук!
Това не е къща в Барселона, нито зайчарник в Банки, а частният музей
"на ползу роду", кюлчета и евро на братя Бобокови.
Частица от почти откраднат бизнес..

image



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dobrodan - Предполагам, че знаеш откъде тръгва благородническият род Бобокови :)
12.07.2021 14:07
Ангел Димитров Бобоков е български политик от БКП.

Биография
Роден е на 21 януари 1929 г. в русенското село Пиргос. Завършва гимназия и учителства две години в селото си. От 1945 г. е член на РМС, а от 1952 г. на БКП. Между 1948 и 1950 г. завежда отдел в ОкК на ДСНМ в Русе. След това учи във Висше военнополитически училище и постъпва в българската армия. От 1954 г. е председател на ТКЗС в Пиргово. Завършва висше агрономическо образование във ВССИ.

През 1969 г. е секретар на Окръжния комитет на БКП в Русе, а след това председател на ИК на Окръжния народен съвет. През 1973 г. става първи секретар на Окръжния комитет на БКП в Русе.[1] През периода 1978-1983 г. става завеждащ отдел „Селскостопански“ при ЦК на БКП.[2] По-късно през периода 1983-1989г. е първи заместник-завеждащ на същия отдел.След промените през ноември 1989г. е освободен от длъжност в ЦК на БКП.[3]. Член е на НС на ОФ. Награждаван е с ордените „Герой на социалистическия труд“ и „Георги Димитров“[4] От 1971 до 1981 г. е кандидат-член на ЦК на БКП. В периода 1981 – 1990 г. е член на ЦК на БКП.

Кой не скача, е червен. Който скача - и той.
цитирай
2. blackpredator - Добродане, е и ??!
12.07.2021 14:32
чичото е като дядото на Бойко
само дето си е умрел нормално като комунист
не като "комунист" по Мата Хари част..

струва ми се доста смешно, да сравняваш
ортака на Пашата, Машата, изобщо ортаците от СИК,
с ортаците на "Тексако" от онова време

айде имай малко срама де..:)
цитирай
3. vencivaleri1951 - Родът тръгва от по -далеч,
12.07.2021 15:19

но какво укоримо виждаш в кратката биография на Ангел Бобоков
Завършил военно училище, завършил и за агроном. Преминава последователно
през редица организационни позиции , до завеждащ селскостопански отдел на ЦК
В какво и къде е проблемът. Не съм имал пряк контакт, но "земеделците" в министерството ни говореха с респект за него. Русенци тачат племениците и видно е , че са сериозни хора и по важното-с лично достойнство.
Защо смяташ , че стигма да си заемал висока позиция преди промените и привилегия да си бил 9тата дупка на кавала. В 90% от случаите, който си го е могъл тогава, може го и сега. Който е " патки пасъл", днес и патките не са му сигурни-изклаха ги
dobrodan написа:
Ангел Димитров Бобоков е български политик от БКП.

Биография
Роден е на 21 януари 1929 г. в русенското село Пиргос. Завършва гимназия и учителства две години в селото си. От 1945 г. е член на РМС, а от 1952 г. на БКП. Между 1948 и 1950 г. завежда отдел в ОкК на ДСНМ в Русе. След това учи във Висше военнополитически училище и постъпва в българската армия. От 1954 г. е председател на ТКЗС в Пиргово. Завършва висше агрономическо образование във ВССИ.

През 1969 г. е секретар на Окръжния комитет на БКП в Русе, а след това председател на ИК на Окръжния народен съвет. През 1973 г. става първи секретар на Окръжния комитет на БКП в Русе.[1] През периода 1978-1983 г. става завеждащ отдел „Селскостопански“ при ЦК на БКП.[2] По-късно през периода 1983-1989г. е първи заместник-завеждащ на същия отдел.След промените през ноември 1989г. е освободен от длъжност в ЦК на БКП.[3]. Член е на НС на ОФ. Награждаван е с ордените „Герой на социалистическия труд“ и „Георги Димитров“[4] От 1971 до 1981 г. е кандидат-член на ЦК на БКП. В периода 1981 – 1990 г. е член на ЦК на БКП.

Кой не скача, е червен. Който скача - и той.

цитирай
4. blackpredator - в интерес на истината Венци, точно така е
12.07.2021 15:43
vencivaleri1951 написа:
В 90% от случаите, който си го е могъл тогава, може го и сега. Който е " патки пасъл", днес и патките не са му сигурни-изклаха ги

по разни причини, бях свидетел на процеса
теренът на "Приста ойл" беше собственост на "Спезмаш"
фирма от комунизъма, чопваща технологии от заваръчни
машини, малко умно-българско и нов продукт
по времето на комунизъма, беше почнала да строи хале в тоя голям терен
командваше я по това време един Веско Петров, мноо готин, ама за маса
льошо управление, льош кредит, льош капитализъм..
братята се възползваха от ситуацията, щото стават и купиха
халето и терена със заем, само колони и покривна конструкция
ни чичо, ни Пашата, те..
цитирай
5. dobrodan - Венци, думата "партайгеносе" нищо ли не ти говори.......
12.07.2021 17:58
Знаещи и можещи :):):):):). Недей бе, човек, да пишеш такива работи :).
Кога и кои русенци свари да питаш за Бобоков, между другото да попитам.
цитирай
6. getmans1 - Ех да имах аФторитетното ви само...
12.07.2021 18:02
Ех да имах аФторитетното ви самочувствие на незнанието ... поне прочетете малко повече от проклетото ГУГЛЕ ДЕТО НАДА МАЛКО РАЗУМ да селектираш лъжата и клюката от истината ... Нъй- ми смешен онзи дето разказва спомени за моженето на Ангел Бобоков.

Бащата на братята е бивш шофьор а майка им продавачка в селската книжарница -
тук можете да прочетете най-правдоподното за братята;

https://www.24chasa.bg/novini/article/8636000

а тук, изглед на завода им в Русе през най-силните му години;

https://rousse.info/%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0-%D0%BE%D0%B9%D0%BB-%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%B5%D0%B0%D0%B4-%D0%B8-%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D1%80%D1%82-%D0%BE/

... ЧЕТЕТЕ ГУГЪЛ И НЕ СЕ СРАМУВАЙТЕ, ЗАЩОТО ЩЕ СТЕ ЗНАЕЩИ ... хахахахах
цитирай
7. getmans1 - . . . ДОБРОДАНЕ, ще го кажа като шопа, ...
12.07.2021 18:09
... ДОБРОДАНЕ, ще го кажа като шопа,
„ти, не си прав но и той също не е прав„ ... на него му е достатъчно да прочете за „партгеносето„ от там насетне другото може и да е лъжа ...

ОПРЕДЕЛЕНО НЕ СИ ПРАВ ... вярвай ми ... казвам ти го като делиорманец, не като русенец, че и там бая уфси..

dobrodan написа:
Знаещи и можещи :):):):):). Недей бе, човек, да пишеш такива работи :).
Кога и кои русенци свари да питаш за Бобоков, между другото да попитам.

цитирай
8. dobrodan - Предаторе, аз съм човек, който знае какво е да изпитваш срам
12.07.2021 18:13
и ще ти кажа защо.
Не слушах какво ми говореше мама, когато бях малък.
В случая е важно да се вземе предвид едно специфично обстоятелство, а именно:
"..........да сравняваш ортака на Пашата, Машата, изобщо ортаците от СИК,
с ортаците на "Тексако" от онова време"............

Как смяташ, без ортаците на Тексако щеше ли да ги има ортаците на Пашата (Румен Николов)?
Разбира се. Просто щяха да носят някоя друга знатна и много умна фамилия.
Прородата не търпи празно пространство :).
"Вземи парите и бягай!"
Предаторе......моят баща не ги взе. Легендите за куфарчетата са истина.
Няма значение. Някои неща не бива да се споделят.
Обикновеното човешко въображение не може да се справи с такава информация, опитвал съм вече и го знам.
НИКОЙ, НИКЪДЕ И НИКОГА НЕ КАЗА "ПАРИТЕ ОБРАТНО НА МАСАТА"........
Преди едни около 10 години ставаше дума за кандидатура на сериозен човек......на сериозна позиция, така да го кажа. Отсреща въпросът беше: тоя какви пари управлява :):):)?
Не управляваше пари. Не получи позицията.
Лично на мен са ми задавали поне четири пъти в ключови ситуации култовия въпрос: "Ти чие м'че си, УА?"
Какво можех да отговоря......
цитирай
9. dobrodan - Гетманс.......роден съм и съм израснал в Русе.
12.07.2021 18:22
Може пък да съм чувал тук-там някои неща........
Ето, аз смятам, че бизнес по това време (1990 - 2010 г.), по-различен от гаражна търговия са успели да развият единици - говоря за успешен и нормален бизнес.
НИТО ЕДИН ОТ УСПЕЛИТЕ И СРЕД ТЕЗИ, КОИТО ПОЗНАВАМ, НЕ МИНА БЕЗ ПОЛИТИЧЕСКА ПОДКРЕПА.
Спирам дотук.
цитирай
10. kvg55 - blackpredator,
12.07.2021 19:06
Ние обичаме да чегъртаме по старините.
цитирай
11. getmans1 - . . . В Русе съм от 48 г. . . . познавам ...
12.07.2021 20:36
... В Русе съм от 48 г. ... познавам тези хора от 93-94 г. имал съм си работа с тях, включая и договорни отношения ...

getmans1 написа:
... ДОБРОДАНЕ, ще го кажа като шопа,
„ти, не си прав но и той също не е прав„ ... на него му е достатъчно да прочете за „партгеносето„ от там насетне другото може и да е лъжа ...

ОПРЕДЕЛЕНО НЕ СИ ПРАВ ... вярвай ми ... казвам ти го като делиорманец, не като русенец, че и там бая уфси..

dobrodan написа:
Знаещи и можещи :):):):):). Недей бе, човек, да пишеш такива работи :).
Кога и кои русенци свари да питаш за Бобоков, между другото да попитам.


цитирай
12. krumbelosvet - Добродане,
12.07.2021 20:39
Във ВМЗ- Сопот където съм работил, имаше чудесни ръководители, знаещи, находчиви, предани на работата, почти биз изключение. И членова на БКП, разбра се. Спомням си само трима самолюбци и кариеристи, но и те бяха способни хора.
цитирай
13. blackpredator - Гетьо, къф ти е проблема?
12.07.2021 21:05
аз къде съм писал, че са внуци на Бети Две???!

да, това на втория линк е площадката на "Приста ойл",
която купиха от "Спезмаш"
на близо 400 м северозападно от него, западно от "ТЕЦ-Запад",
е ЖП разтоварището
там е въпросният имот за пристанище, където беше островчето "Матей"
а музеят е почти готов отвън
остава само северната страна/не откъм църквата/, където се работи
цитирай
14. blackpredator - Добродане, ти май само ПИК четеш :o
12.07.2021 21:06
де вика Гетю,
"... ЧЕТЕТЕ ГУГЪЛ И НЕ СЕ СРАМУВАЙТЕ, ЗАЩОТО ЩЕ СТЕ ЗНАЕЩИ ... "
цитирай
15. blackpredator - Вакеро,
12.07.2021 21:07
чегъртай си..
цитирай
16. getmans1 - . . . това мога да питам и аз, къв ти ...
12.07.2021 22:58
...това мога да питам и аз, къв ти проблема ...
Едното хале на железарската фирма а другото на " бирената - колоните и покрива" иначе през тях години терена ... Над 25 декара под наем , купува се само застроеното ...

В случая " не с рогата, пич (ако се мислиш такъв)

blackpredator написа:
аз къде съм писал, че са внуци на Бети Две???!

да, това на втория линк е площадката на "Приста ойл",
която купиха от "Спезмаш"
на близо 400 м северозападно от него, западно от "ТЕЦ-Запад",
е ЖП разтоварището
там е въпросният имот за пристанище, където беше островчето "Матей"
а музеят е почти готов отвън
остава само северната страна/не откъм църквата/, където се работи

цитирай
17. vencivaleri1951 - И защо да четем,
13.07.2021 00:35
Като Добродан ни е запознал биографично с чичото, а аз чух и видях единия от братята по тв. Чухме и партньори и работещи при Бобокови.
В единия случай виждаме кариерното израстване на човек, от директор на ТКЗС да завеждащ отдел на ЦК. Работил, трудил се, оценили го. Във втория случай отново работливи хора, но искат да им вземат бизнеса. Опълчиха се и на шишетата и не си дадоха работата. За това казах, че имат лично достойнство


getmans1 написа:
Ех да имах аФторитетното ви самочувствие на незнанието ... поне прочетете малко повече от проклетото ГУГЛЕ ДЕТО НАДА МАЛКО РАЗУМ да селектираш лъжата и клюката от истината ... Нъй- ми смешен онзи дето разказва спомени за моженето на Ангел Бобоков.

Бащата на братята е бивш шофьор а майка им продавачка в селската книжарница -
тук можете да прочетете най-правдоподното за братята;

https://www.24chasa/novini/article/8636000

а тук, изглед на завода им в Русе през най-силните му години;

https://rousse/%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0-%D0%BE%D0%B9%D0%BB-%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B3-%D0%B5%D0%B0%D0%B4-%D0%B8-%D0%B8%D0%BD%D0%B5%D1%80%D1%82-%D0%BE/

... ЧЕТЕТЕ ГУГЪЛ И НЕ СЕ СРАМУВАЙТЕ, ЗАЩОТО ЩЕ СТЕ ЗНАЕЩИ ... хахахахах

цитирай
18. theeconomist - .
13.07.2021 06:40
Гледам бая биографи са се събрали и чепкат миналото "незабравимо", на тоз или онзи.
Що не разчепката родата на Бойко и Плевнюлиев? И там ими интересни факти...

Ама не ви стиска на задниците.....:-)))
цитирай
19. vencivaleri1951 - И още нещо за лъжата Гетьо
13.07.2021 09:04
Документално потвърден, приносът ми в икономиката на Русе , на мен ,,српчето,, е значително по представен от твоя. НОРД газ вече две десетилетия има милионен оборот в областта, а основен инициатор бях и аз-другият бе покойният Калчев.
Днес формално съм още изпълнителен директор и основен акционер, макар, че съдружието ми бе изкупено коректно и в срок. Бюрократични спънки ми пречат да джиросам акциите си и съм и притежател още. Тоест на практика мога да изпразня фирмата, да я продам, да прецакан хората и нищо не могат да направят. Става въпрос за сериозни средства. И как така на колегите не им пука? Та аз съм такъв лъжец и мошеник. Я предположи колко души биха реално доверили милиони на теб, още повече на Гочето от Холивуд и ,,каналите,, в ниското. И това лесно може да бъде проверено.Гетьо. Това не са ,анонимни,, пиле Градус акции. Отиваш във фирменото и четеш как Венци притежава четвърт от сериозна и работеща структура. И не в това е поантата, а в това, че колегите нямат ни най-малко съмнение в порядъчността на Венци и ни най малко не се съмняват че ще ги издъня.




getmans1 написа:
...това мога да питам и аз, къв ти проблема ...
Едното хале на железарската фирма а другото на " бирената - колоните и покрива" иначе през тях години терена ... Над 25 декара под наем , купува се само застроеното ...

В случая " не с рогата, пич (ако се мислиш такъв)

blackpredator написа:
аз къде съм писал, че са внуци на Бети Две???!

да, това на втория линк е площадката на "Приста ойл",
която купиха от "Спезмаш"
на близо 400 м северозападно от него, западно от "ТЕЦ-Запад",
е ЖП разтоварището
там е въпросният имот за пристанище, където беше островчето "Матей"
а музеят е почти готов отвън
остава само северната страна/не откъм църквата/, където се работи


цитирай
20. getmans1 - И КАКВА Е ВРЪЗКАТА НА ТОЯ ТУРЛЮ-ГИВЕЧ ПО-ДОЛУ С ПОСТИНГА И СПОРА, А ...
13.07.2021 14:08
vencivaleri1951 написа:
Документално потвърден, приносът ми в икономиката на Русе , на мен ,,српчето,, е значително по представен от твоя. НОРД газ вече две десетилетия има милионен оборот в областта, а основен инициатор бях и аз-другият бе покойният Калчев.
Днес формално съм още изпълнителен директор и основен акционер, макар, че съдружието ми бе изкупено коректно и в срок. Бюрократични спънки ми пречат да джиросам акциите си и съм и притежател още. Тоест на практика мога да изпразня фирмата, да я продам, да прецакан хората и нищо не могат да направят. Става въпрос за сериозни средства. И как така на колегите не им пука? Та аз съм такъв лъжец и мошеник. Я предположи колко души биха реално доверили милиони на теб, още повече на Гочето от Холивуд и ,,каналите,, в ниското. И това лесно може да бъде проверено.Гетьо. Това не са ,анонимни,, пиле Градус акции. Отиваш във фирменото и четеш как Венци притежава четвърт от сериозна и работеща структура. И не в това е поантата, а в това, че колегите нямат ни най-малко съмнение в порядъчността на Венци и ни най малко не се съмняват че ще ги издъня.


... ОТДЕЛНО ОТ ВСИЧКО, вече и с просто око се виждат ЛЪЖИТЕ ти ... За НОРД-ГАЗ досе твърдеше, че си „държал „потна ръка„ с подкуп за КАЛЧЕВ в джоба„ А СЕГА ИЗЛИЗА, ЧЕ СТЕ ОРТАЦИ ...

... а спри се бре, човек..
НЕ, аз изкривих постинга в посока „фамилия Бобокови„ ... вие сте тези които „чепкате„ клюки и чули-недочули неща ... твърдя това съвсем отговорно..

цитирай
21. blackpredator - чудя се Икономисте,
13.07.2021 14:39
theeconomist написа:
Гледам бая биографи са се събрали и чепкат миналото "незабравимо", на тоз или онзи.
Що не разчепката родата на Бойко и Плевнюлиев? И там ими интересни факти...
Ама не ви стиска на задниците.....:-)))

като изчегъртът държавното кранче на ПИК,
кратункофците ко ще ни цитират?
или ште спомоществувателстват ? :)
цитирай
22. blackpredator - Гетьооо, не става само с Гугъл
13.07.2021 14:56
getmans1 написа:
...това мога да питам и аз, къв ти проблема ...
Едното хале на железарската фирма а другото на " бирената - колоните и покрива" иначе през тях години терена ... Над 25 декара под наем , купува се само застроеното ... В случая " не с рогата, пич (ако се мислиш такъв)

не са 25 декара под наем, а 66 и 6 ара, с нотариален акт от миналия век
сега са 62,6, щото преди 7-8 години продадоха 4 декара в югозападния
ъгъл на физическо лице
мое да го видиш у сайта на Агенцията по кадастъра, за имот с
идентификатор 63427.3.323
"Хаберман" винаги е имала само един имот през пътя и то през имот
него също отдавна го купи Спириев, търговец-ангросист на бира
и притежател на малка маслобойна в Червена вода

вместо да пишеш за неща, от агенцията ЕЖК,
земи напиши за първите две бирени фабрики в България у Русе
едната, "Св. Петка", оште преди Сан Стефано..
цитирай
23. getmans1 - . . . не са 25 декара под наем, а 66 и 6 ...
13.07.2021 17:49
blackpredator написа:
getmans1 написа:
...

не са 25 декара под наем, а 66 и 6 ара, с нотариален акт от миналия век
сега са 62,6, щото преди 7-8 години продадоха 4 декара в югозападния
ъгъл на физическо лице
мое да го видиш у сайта на Агенцията по кадастъра, за имот с
идентификатор 63427.3.323
"Хаберман" винаги е имала само един имот през пътя и то през имот
него също отдавна го купи Спириев, търговец-ангросист на бира
и притежател на малка маслобойна в Червена вода

вместо да пишеш за неща, от агенцията ЕЖК,
земи напиши за първите две бирени фабрики в България у Русе
едната, "Св. Петка", оште преди Сан Стефано..


... Е, в декарите грешка може и да има ... направил си труда и си провелил но друга лъжа няма ... и сега казвам, това което беше на колони и покрив от към бул.„ТРЕТИ МАРТ„ се говореше, че е разширение за бирената фабрика .

... Колкото до другото което казвам за периода 94г до 2008г също е проверимо ... но не в кадастъра ... И там няма ПИК и ЕЖК ... Тя, ЕЖК е при теб и други.

... И не знам колко става с Гугъл ама при мен исмукано от пръстите нема ... и сега мога да ти кажа под секи покрив какво има ... това което твърдя че било за „бирена„ е склад - на 7 реда височина
- новата пристройка до него е администрация, с кът за „фас-пауза„ и барче, по ниското бивш склад и сега лабораторатория следва сзгадата на „спезмаш„ до врата на първия етаж .... и т.н. все неща които нито кадастър нито ЕЖК, хеле пък ГУГЛЕТ-то могат ги напишат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6898236
Постинги: 1442
Коментари: 18179
Гласове: 25221
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031