Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2017 20:20 - Ревност
Автор: dedenze Категория: Забавление   
Прочетен: 1413 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 02.02.2017 11:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

   

        Мето си беше легнал в малките часове, надигна се от леглото, чак когато освен звъненето, се задумка по вратата. Погледна през шпионката, отвън беше Гошо мъжът на Цеца. Отвори набързо, още преди дума да каже Гошо го сграби за износената пижама и просъска:
          - 30 и кусор години ще ме правите на глупак, сега ще отмъся за всичко !
          - Чакай бе Гоше какво е станало ? Да не не си полудял ? – редеше миролюбиво Мето.
          - Всички са знаели, че ми слагате рога, само аз глупака не, а те мислех за приятел ! – Той намести под якето нещо тежко и обемисто, което подплаши Мето напълно.
          - Седни успокой се, няма такова нещо и двамата сме вече старци, няма да ставаме за смях и да се бием за жена ! Кой те лъже и настройва против мен ?
          - Жена ми Цеца, сама ми каза, не се прави на вода ненапита ! – облещи се Гошо .
          - Тя сигурно се майтапи, де си виждал жена сама да си признава изневяра ?
          - Ти ще се дъжиш ли като мъж и да си признаеш  ?! Сигурно добре знаеш, че говори насън и с малко умение, може да я накараш да си каже всичко, така че говори ! – изрева Гошо, Мето прибледня като платно и тихо започна отдалеко:
          - Сигурно знаеш, че жените са полигамни, навярно и ти си изневерявал ? Цеца е хубава жена, а ти си поел риска да се ожениш за нея, имате и много внуци вече. Ако е имало нещо между нас, не съм навредил с нищо на никого ! Виж как образцово се грижи за тебе, как те защитава, щади и обича ! Било е преди, а мене ме изостави, когато се поболях, заради един навярно по-заслужил младок !
          - Как, значи и трети има, курветина недна, вече я убих ! – изцъкления поглед на Гошо еднозначно показваше, че е в състояние да го стори.
          - Спри се, тя е добра жена, не го прави за удоволствия и секс, много трудно можеш да се добереш до нея, сигурно е имала по-малко мъже в живота си, отколкото ти други жени ! Ухажвана и обсаждана е много, но до себе си е допускала само хора, които са направили нещо важно и добро за нея, нещо като заслужена награда ! Помисли колко пъти и с какво се е справяла сама вместо тебе, как отгледа отлични деца и внуци, не я съди, уважавай я, защото никога и никъде не те е зарязвала и истински обича само теб, повярвай ми ! Сега освен теб други няма, независимо, че е ничия собственост ! Истината е, че аз също я обичам, но тя не иска да живее с мен, а с теб ! Казах всичко, сега си върши замисленото, пъклено дело !
          Гошо тихо пророни една сълза, бръкна под якето и извади Джони с чер етикет !? Мето се засмя облекчено, подаде му ръка и каза :
         - Браво, така те искам приятелю ! Това ще го пазя като скъп спомен, ще донеса от моята, истинска сливова и салатка !
         След третата ракия настъпи радост и веселие, двамата беловласи старци, бяха се прегърнали и весело си говореха.
         - Нима помисли, че на стари години, ще тръгна да се излагам и да върша глупости, виж да ви бях надушил преди 30, поне носа ти щях да разбия ! Изчислих, децата са си мои, въпреки, че даже да са чужди, важното е кой и как ги отглежда ! Сега си мисля, че това е добро приятелство, еднакъв вкус, обща любов, само разумен човек може да го разбере ! Помниш ли един фантастичен роман " Третият в семейството", където живееха на тройки и не беше зле ? – изфилософства Гошо.
        - Помня, даже съм мечтал за подобен свят ! Винаги съм ти завиждал благородно, зная че много я обичаш, иначе и твоя нос щеше да пострада, даже повече ! Грижи се нея, тя е много добър, състрадателен, честен човек, майка и жена, рядко се срещат такива ! – понади Мето и удари на екс .

image





Тагове:   ревност,   жена,   любов,   приятели,


Гласувай:
3



1. danielita - Ха-ха, вярно с оригинала!
01.02.2017 21:03
За всичко те бива, Деденце - и за политика, и за техника, че и любовта я разбираш! Аз бих добавила още и умението ти да рисуваш и пишеш стихове. И как за толкова години никой/я не те оцени по достойнство! Ама смени си ника, боядисай косата и току виж...
цитирай
2. dedenze - Не обичам фалша danielita !
01.02.2017 21:56
Затова пред най-доброто синтетично уиски, бих предпочел сливова произведена от мен, от натурални продукти ! Може би и затова другите се затрудняват в оценката към мен !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dedenze
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3467417
Постинги: 1099
Коментари: 3677
Гласове: 4613
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031