Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2011 02:11 - БДЖ перспектива
Автор: dedenze Категория: Политика   
Прочетен: 1478 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 26.11.2011 22:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

           БДЖ  и по точно работещите там, са жертва на българските политици след т. н. „демократични” промени, още с бомбите заложени от т.н. „Велико” народно събрание. Накратко ще се опитам да обясня защо ?:

          По света железопътният транспорт е предназначен за превоз на хора и товари при най- ниска себестойност, висока сигурност и бързина. В много държави се строят по старите трасета скоростни влакове, предлагащи отличен комфорт и скорост съперничеща на авиопревозите. Електрическата, рекуперативна тяга осигурява ниска цена и високи екологични показатели. Незаменим транспорт за развити икономики с модерно производство, като продукцията се товари на жп линии директно в завода на производителя, където са изградени такива. В нормалните държави този транспорт е държавен, стратегически включително и от военна гледна точка. В тоталитарна България също бе електрифициран, с добра инфраструктура, успешно се ползуваше с предимство пред другите видове транспорт. БДЖ напълно се издържаше и носеше приходи в бюджета, а не задължения !

          Днешната картина и условия са коренно различни ! След 22 годишна ликвидация, почти не са останали заводи с нужда от ЖП транспорт. Последният „мохикан” – Кремиковци, голям потребител на жп транспорт, беше успешно разграбен и затворен (знаете сега добре, каква е цената на вносната стомана и от къде се внася). Стотиците частни, превозвачески фирми поеха отдавна основната част на транспортните услуги с автотранспорт. С влакове пътуват най- бедните хора, много често гратис с надеждата да не ги заловят. Заловени ги пускат, защото няма какво да им вземат. Виждали ли сте представители на властта, депутати, партийни лидери в ж.п. транспорта !? До днес масово се краде всичко, метал за скраб, включително и контактна мрежа под напрежение. На много дестинации се пуснаха дизелови локомотиви, защото възстановяването на мрежата иска инвестиции, без никаква гаранция, че утре пак няма да бъде окрадена. България произвеждаше електролитна мед от собствено рудно находище, сега рудата се изнася и преработва в Белгия !? Разбирате ли защо медния скраб у нас има цена 10- 12 лева/ кг, което е по високо от борсовата цена на електролитната мед в Лондонската борса !? Има гладни и безработни хора за които престоя в затворите, спазващи нормите на ЕС (прочетете ги, ще си отговорите на много въпроси), си е курорт и спасение !? Резонно възниква и друг въпрос – защо БДЖ не се приватизира, както авиокомпания „Балкан” !? (всъщност тя беше подарена от Костовото правителство на някъкъв евреин и се ликвидира- виновни няма)

Може по- широко да поставим този въпрос – защо в бедна България се приватизираха печелившите държавни предприятия, а не губешите !? БДЖ не се приватизира, защото с приетите закони и път на развитие и на малоумните беше ясно, че ще стане губеща. Просто казано, когато нямаш промишленост, няма и какво и кого да возиш !  Вече се формира и насажда убеждението , че на България не е нужен железопътен превоз и създава само проблеми, че е опасен и ненадежден... Трябва да си луд, за да посмееш да пренасяш храна, напитки, цигари с БДЖ и на кратка дестинация, в движение, ще бъдат обрани. Никой няма вече да купи БДЖ и да я направи нова модерна фирма. Грешката е в приетия държавен и обществен модел, узаконен с лоша Конституция, представителна (партийна) „демокрация” с които се узаконява омразата, разрушението и организираната престъпност !

            Сега ще има съкращения в БДЖ, утре ще има ликвидация , а не модернизация ! След това може да се стигне до продажба на скраб или на символична цена от 1 лев!  Ако не се промени държавното устройство – това е пътят. Пред ЕС ще се оправдаем, че си имаме магистрали по които ще возим товарите и пътниците с автотранспорт от международните жп линии до следващите дестинации. Разбира се за 1-2 години, до следващият партиен мандат и  докато асфалта се изрони и стане на коловози. Циганите 4-5 години ще вадят и предават релси за скраб в съседните страни ( тук няма да се изкупува, защото няма къде и кой да го преработва) и ще преживяват. На едно многолюдно семейство 1-2 вагона на година стигат, може и да живеят в тях. Предполагам, че помните "учудването" че за 22 години са "изчезнали" стотици вагони !?

           Хора отдали труда и времето на живота си в БДЖ , не стачкувайте само за работните си места, не хабете излишна енергия, никой няма да ви чуе. Съкращенията са само едно начало, на нещо много по- лошо, което ни очаква в близките години. Търсете причините и виновниците за всичко това – те не са в БДЖ, те са във формираната нова политическа, разноцветна и печалбарска класа, на която вашите съдби са уж важни само за изборите и за нищо повече. Вчера на вашето място бяха работниците на Кремиковци, днес сте вие, утре – те  други май не останаха. Подложени сме на геноцид тук по подробно е описан:

 http://dedenze.blog.bg/politika/2011/07/02/genocid.775522

          Не гласувайте за партии, борете се за пряка демокрация, ако успеем, поне децата и внуците ни ще живеят в един по добър свят !

image

 image


image



Гласувай:
2



1. dedenze - Не съм пророк, но написаното започва да се реализира, сътъра вече е подготвен !
26.11.2011 13:22
Следете развитието на стачката, вече се говори за съдебни дела по бързата процедура и финансови санкции за стачниците. Твърди се , че са 200- 300 души от 20000 и т.н. . Ликвидация на БДЖ и продажба ....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dedenze
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3467458
Постинги: 1099
Коментари: 3677
Гласове: 4613
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031