Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2011 13:56 - Данъчният
Автор: dedenze Категория: Политика   
Прочетен: 1145 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 25.06.2011 00:55


 

        В съвременният живот  30- 40 % от работоспособното насесение се издържа от данъци и не произвежда материални блага. Това изисква високи такива и сложна, административна система за тяхното събиране. Реално всеки заработен лев е обложен с повече от 100 %. В по- бедните държави води до нисък  житейски стандарт и невъзможност за конкурентноспособни производства. Отсъствието на печеливш, държавен сектор в икономиката, обрича подобни общества на бавна и сигурна гибел, както и на асимилация.!  Това е днешното състояние в България, единственото на което се разчита са заемите и европейските помощи. Така се ражда “сивата” икономика, корупцията и организираната престъпност . Ярки нейни представители са данъчната и съдебна администрация, силовите структури и родителите - парламентарно представените партии. От 300 кладенци се носи вода, да се докаже, че няма друга система, че усърдно се грижат за нас, че без тях живота е немислим !?

 

         За обикновеният човек реално не се грижи никой. Приема се, че е прост и неграмотен, лесно управляем и апатичен. Сега никой не се опитва да прави световни революции с оръжие в ръка. Системата би размазала всякакъв подобен опит още в зародиш. Всеки се бори сам до колкото може. Опитите за анализ и критика на ситуацията се парират с обвинения в анархизъм, комунизъм и утопия. Системата се защитава с всички средства, като в ръцете и е целия възможен арсенал – законотворчество, управление, репресивен апарат, съд и пр…Когато това стане еднопартийно с нефелява опозиция, става познато и страшно. Тогава хората си спомнят за “Андрешко” на Елин Пелин и започват пасивна съпротива. Не мислете, че само у нас е така, ето и една “ неудобна” песен на Бийтълс, която не се излъчва често от медиите, на т . н . развити демокрации:

 

 

 

          TAXMAN

 

Let me tell you how it will be
There`s one for you, nineteen for me
`cause I`m the taxman,
yeah, I`m the taxman

 

Should five percent appear too small
Be thankful I don`t take it all
`cause I`m the taxman,
yeah, I`m the taxman

 

 If you drive a car, I`II tax the street
If you try to sit, I`II tax your seat
If you get too cold, I`II tax the heat
If you take a walk, I`II tax your feet

 

 `cause I`m the taxman
yeah, I`m the taxman

 

Don`t ask me what I want it for
If you don`t want  to pay some more
`cause I`m the taxman
yeah, I`m the taxman

 

Now my advice for those who die
Declare the pennies on your eyes
`cause I`m the taxman
yeah, I`m the taxman
And you`re working for no one but me

 

 

 

Ето текста на роден език:

 

 

 

        ДАНЪЧНИЯТ

 

 Нека да ти кажа как ще бъде
Едно за теб, деветнадесет за мен
Защото аз съм данъчният
да, аз съм данъчният

 

Ако пет процента ти изглеждат твърде малко
Бъди благодарен, че не ти вземам всичко
Защото аз съм данъчният
да, аз съм данъчният

 

Ако караш кола, ще обложа пътя
Ако се опиташ да седнеш, ще обложа стола
Ако ти стане студено, ще обложа топлината
Ако се разхождаш, ще обложа краката ти

 

Защото аз съм данъчният
да, аз съм данъчният

 

Не ме питай за какво ги искам
ако не искаш да платиш и повече
Защото аз съм данъчният
да, аз съм данъчният

 

 И моят съвет към умиращите е:
Декларирайте и пенитата на клепачите си
Защото аз съм данъчният
да, аз съм данъчният
И вие работите единствено за мен

 

        Актуално и точно нали !? Когато избухна “демокрацията” по митинги и седянки  се пееше  Let it be -  и стана, но Дева Мария не дойде при нас. Точно знаем какво дойде и трудно ще се спасим от него. Защо сега не запеят TAXMAN и не я пуснат по националната телевизия. В името на грабежа и престъпността, употребиха и Бийтълс. Не вникнаха дълбоко в нито един текст на техните песни. Направиха от нас електорално стадо, без право даже на отрицателен вот . Осигуриха достатъчно места за погребения, цинично предлагат безплатен, общински ковчег. Таксите и данъците за оня свят “демократично” удариха тавана, защото партиите управляват, да, те управляват и въобще не им пука за нас !!!

image

image

 

 





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. smile999 - Хъм...
17.06.2011 14:17
Добър, усмихнат и спорен ден, dedenze!:-)))
цитирай
2. dedenze - И на тебе мила !
17.06.2011 15:38
Дай Боже !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dedenze
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3467857
Постинги: 1099
Коментари: 3677
Гласове: 4613
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031