Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2014 20:10 - Кръв и въздух
Автор: dedenze Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3482 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 05.01.2014 23:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

         Когато в 3 часа през нощта, написах афектирано този постинг, без никаква, литературна украса, пропуснах още важни неща:
http://dedenze.blog.bg/novini/2013/12/29/koleden-infarkt-i-treta-gradska.1223152


         Длъжен съм да ви ги кажа, защото могат в голяма степен да застрашат и вашето здраве. Години наред са ми правени венозни вливания на лекарства и разтвори. Небрежността на персонала често води до вкарване на атмосферен въздух в кръвоносните съдове. На реакцията ми, медицинските сестри ме успокояват с насмешка, че няма страшно и няма да умра. Твърдят, че да се случи това, е нужен въздух с обем над 100 см3. Това обаче съвсем не е така, неглежира се и не се знае, даже от лекарския състав ! Когато вливанията са много и паралелни, въпросния смъртоносен обем се постига лесно. Но по- страшно е подценяване ролята на атмосферния въздух за образуване на тромб и съсирек. Под въздействие на атмосферния въздух и кислорода в него, нашата кръв на мястото на открита рана се съсирва, като естествена защитна реакция на организма. В кръвоносните съдове това не се получава, защото там няма газове и въздух, а кислорода се пренася на молекулно ниво от червените кръвни телца. Газ се получава при декомпресия и рязка промяна в налягането, както и при разкъсване на големи кръвоносни съдове и нахлуване на въздух в тях. Въздух се въвежда и при медицинска небрежност, което води до тромб и емболия ! Когато тромба се движи в кръвоносната система се нарича ембол и какво точно ще запуши, знае само Господ!
        При описаното от мен ужасяващо, коледно приключение, поне 5 пъти следих и сам предотвратих вкарване на въздух във вените, но когато съм заспивал не съм сигурен, дали това не е ставало при смяна на разтворите !? Ембола беше факт и се появи с размер над 3 мм,  запуши поставените стендове и само бързата реакция и факта, че съм в болницата, спаси живота ми. Ако това се случи пак в рамките на 1 месец, спасение няма, защото трета кардиография не може да се прави по- рано, заради опасното, контрастно вещество!
        Подобно подценяване и поведение на персонала не е приоритет само на Трета градска , ставало е с мен в Пирогов и Окръжна болница. Явно е масова практика, после някой умрял от емболия, получил инфаркт, инсулт, а медиците по старо правило са напълно невинни. По никакъв начин не можеш да докажеш тяхна вина, даже и да можеш, тогава сработва правилото „Гарван, гарвану, око не вади !”
        Внимавайте скъпи читатели, пазете се сами, не допускайте и капка въздух в кръвта си ! Нелепо и престъпно е човек да умре от медицински мързел, небрежност и незнание !

 

 

          image

 





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dedenze
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3476459
Постинги: 1099
Коментари: 3677
Гласове: 4613
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930