Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2015 10:48 - Щастливият ми ден !
Автор: dedenze Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4433 Коментари: 10 Гласове:
7

Последна промяна: 25.05.2015 13:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

 

          Рядко, но има и такива дни, днес е един от тях, нищо че навън е мрачно и вали ! Днес Вие ме направихте милионер, прочетохте написаните от мен в годините 786 постинга един милион пъти и стоплихте душата ми ! За моите, скъпи читатели, които ме уважиха и отделиха от времето си, накратко ще дам някои пояснения, които ще Ви направят по-снисходителни към мен, правописа и идеите ми: Аз съм инженер по професия, със специалност „Автоматизация на производството” , учил съм само в български училища и институти! Никога не съм вземал частни уроци, не съм късан на изпит, не съм търсил и получавал платено образование! Техничар съм, имам 7 внедрени изобретения( днес патенти), работил съм в ИЕП”Н.Белопитов” като научен сътрудник , където създадох и малко предприятие за нестандартно оборудване. Бяхме специализирани в машини за импрегниране и прахово нанасяне на покрития за електротехниката, в рамките на СИВ, заявките за оборудване стигаха за цял живот... Изделията бяха напълно конкурентни и затова се показваха и договаряха в международни изложения в Хановър, Мадрид, Москва ....! Това се постига изключително трудно в условията на социализма, при крайно ограничената материална база, огромната бюрокрация, лоша организация и уравнивиловка между можещи и неможещи. Всичко се компенсираше от дръзновение, младежки ентусиазъм и огромно желание да направим нещо добро за Родината и хората ! Резултата не закъсня – кръвно, диабет, исхемия.... Тогава избухна и демокрацията, която доразруши всичко, което градихме с години, ликвидира добро и лошо! Повечето колеги имигрираха, други се заеха с търговия и ресторантьорство, трети си отидоха от този свят. Аз остарях и здравето садистично ме остави в България, като жив свидетел на новопартийните престъпления, ликвидацията, разрухата и геноцида! Владея 10 и повече занаята, правя ремонти, решавам технически проблеми с което и оцелявам! Не дължа на никому нищо, на мен ми дължат! Когато видях новоизлюпените наглеци да се опитват да прекроят историята, да задраскат 45 години, да продадат и ликвидират България, да ни осмеят и маргинализират, реших, че трябва да се разкаже и напише обективната истина. Да се знае, че в онези години също имаше много хора, които не се страхуваха да изкажат и отстояват мнения и действия, различни от тези на БКП , не всички бяха овце, послушковци и нагаждачи!  Имах професионална, компютърна грамотност, но ликвидацията на промишлеността я направи излишна с изключение на текстообработката. Тогава започнах да публикувам в различни безплатни сайтове на интернет. Удивлението ми беше голямо, когато се оказа, че под егидата за частен сайт (явно спонсориран отвън) се извършва цензура, по- голяма от тази в годините на соца. Частният сайт „Наука.БГ- форум” ми отне достъпа, защото сигурно не съм успореден на новата евроатлантическа „права” !? Не изтриха постингите ми, независимо от молбата ми, до днес получавам съобщения за оценки и предложения за приятелство, на които съм лишен от правото да отговоря !? Така стигнах до „Блог.бг” и тук има политическа цензура, но е търпимо по- малка !
           Не налагам на никого своето мнение, но го отстоявам с наука, анализи, факти, коментари, хумор, притчи и сравнения! Всички мои постинги са авторски, не препечатани, което ми дава радостта на сеяча, гледайки как растат добрите кълнове ! Гордост е да видиш и прочетеш след години, че написаното от теб носи обективна истина, реализира се, разбира от много хора, че имаш единомишленици, че си помогнал на някого, че си бил полезен! А това, в края на пътя, е просто щастие и голямо духовно богатство! Мечтая, България и българското да не изчезнат, да станат значими, уважавани като държава и народ, да няма повече имигранти! Децата и внуците ни да останат тук, в Родината за която проляха кръвта си хиляди достойни Българи, да я превърнат в земен Рай !
          Благодаря Ви за прочита, за добрите и лошите коментари, за оценките ! Пожелавам на всички здраве и хубав, достоен живот !

 

 

 image

 

image





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jelezov - Честит милион!
25.05.2015 12:01
Честит милион!
цитирай
2. dedenze - Благодаря jelezov!
25.05.2015 12:19
Да ви се връща, дано станем почтени мултимилионери !
цитирай
3. erato7 - Бъди честит и здрав, dedenze!
25.05.2015 19:25
Бъди честит и здрав, dedenze!
цитирай
4. dedenze - Благодаря ти мила erato7!
25.05.2015 20:05
Твоите пожелания винаги ме радват много!
цитирай
5. chavdar01 - ЧЕСТИТ ЮБИЛЕЙ!
25.05.2015 21:18
ПИШИ!
С УДОВОЛСТВИЕ ТЕ ЧЕТА!
цитирай
6. dedenze - Благодаря Чавдаре!
25.05.2015 22:23
Ще го правя доколкото и докогато мога, друго не ми остава !
цитирай
7. aip55 - Жив и здрав
26.05.2015 00:17
бъди. Не сме малко тези, които те четем.
цитирай
8. dedenze - Благодаря aip55!
26.05.2015 09:53
И аз ви чета, научавам много неща, да сме живи и здрави !
цитирай
9. zemela - Добра новина е, че тук се четат и п...
26.05.2015 21:06
Добра новина е, че тук се четат и публикациите на умни хора, не само интриги и глупости. Поздрави!
цитирай
10. dedenze - Благодаря zemela !
26.05.2015 22:45
Оценката ме задължава още повече !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dedenze
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3467154
Постинги: 1099
Коментари: 3677
Гласове: 4613
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031