Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2022 02:31 - Не може да си тръгнеш
Автор: aidriell Категория: Изкуство   
Прочетен: 2456 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg




На тъмна пустинна магистрала
прохладен вятър вее косите ми
Топъл мирис на стегнати женски дупета се издига във въздуха
Нагоре и напред  в далечината видях блещукаща светлина
Главата ми натежа и погледът ми се замрежи
Трябваше да спра да пренощувам
Там тя стоеше на портите
Чух пътната камбана и си помислих
Това може би е Раят или може би е Адът
И след това тя запали свещ и ми показа пътя
Чух гласове в дъното на коридора и
и мисля чух,че казват:
Добре дошли в хотел Калифорния
Такова прекрасно място,такова прекрасно място
Такова красиво лице.
Множество стаи в хотел Калифорния  
По всяко време на годината,по всяко време на годината
може да откриете място тук.


Нейното съзнание бе замъглено от Тифани
Тя имаше Мерцедес Бентц
Тя притежава  и много красиви,красиви момчета
Които тя наричаше приятели
Как танцуваха в двора
Сладка лятна пот
Някои танцуваха да запомнят
Някои танцуваха за да забравят

И така аз повиках Капитанът
"Моля,донесете ми моето вино "
Той отвърна,"Не сме имали подобен дух тук
от 1969"
И тези гласове продължаваха да ме викат отдалеч "
От много далеч
Събудиха ме посред нощ
Само за да ги чуя.че казват
-Добре дошъл в хотел Калифорния
Такова красиво място  (такова приятно място)
Такова красиво лице
Те живеят в хотел Калифорния
Какъв приятен сюрприз (Каква приятна изненада)
Дава ти алиби

Огледала на тавана
Розово шампанско в/у лед и тя каза
Ние сме просто затворници тук
В нашата собствена машина.
И в спалните на господаря се събраха те за пир
Наръгаха го с техните твърди стоманени ножове
Но не можаха да убият звяра.
Последнито нещо,което си спомням аз,
Тичах към вратата
Трябваше да намеря път обратно
Към мястото,където бях преди това
Отпусни се каза ми нощният пазач
"Ние сме проектирани да получаваме
Можеш да освободиш стаята на хотела по всяко време в което пожелаеш
Но никога не може да си тръгнеш





Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aidriell
Категория: Технологии
Прочетен: 683906
Постинги: 178
Коментари: 189
Гласове: 883