Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2018 22:15 - ...край кушетката ...
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 1746 Коментари: 5 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
09.05.2007 20:45 - Дневникът на д-р Фройд


Автор: siromahov Категория: Лични дневници   image 
Прочетен: 3966 Коментари: 7 Гласове:  0  
Последна промяна: 23.05.2007 12:33 
  imageimage
Записки край кушетката  
 28 февруари 1899 Днес при мен беше госпожа Рихтер и проведохме поредния сеанс. Накарах я да легне на кушетката и да ми разкаже сънищата си. Господи, какви прасци има тази жена! Тайно се надявах да каже, че ме е сънувала. Уви, не! Сънувала, че я гони едър бик само с един рог, ама мноооого голям! Опитах се да извъртя нещата в моя полза и да я убедя, че големият рог е символ на мъжкия член. Попитах я дали не свързва бика с някой неин познат, а тя ме нарече “мръсник”. Закани се, че няма да стъпи повече при мен!  

 11 март 1899 Днес не дойде никой, затова се отдадох на теоретична работа. Решил съм да докажа научно, че всички човешки действия са породени от сексуален мерак. Сега търся научен термин за “мерак”. Все пак обществото е твърде консервативно и едва ли би приело нещата да му се казват право в очите. Освен това ще ме обвинят, че хипнотизирам клиентите си с цел да слушам мръсотии. Но какво да направя като нямам пари за еротични телефони?  

 31 март 1899 Посети ме генералшата Цимер. Генералът напоследък се държал доста хладно с нея. От пламенен любовник се превърнал в безразличен съквартирант. Всички опити на съпругата да го прелъсти били безуспешни. “Виси му като магарешка опашка”, изплака госпожа Цимер. - Хм, опашка ли казахте? – придадох си замислен вид и се направих, че записвам нещо в тефтера си. Този генерал е пълен идиот! Да имаш такава жена и да не я употребяваш! Е, прасците й не са толкова хубави като на госпожа Рихтер, но пък какъв задник вади! Предложих на генералшата да легне на кушетката, за да й помогна. Без капка свян тя започна да се съблича и не спря до момента, в който остана чисто гола. - Хайде, докторе, помогнете ми! – изстена тя с глас, който би вдигнал и най-безутешната магарешка опашка. В този миг аз осъзнах, че съм изправен пред страшен избор – между природата и науката. Науката отстъпи. 

 2 април 1899 Хазайката ми госпожа Бунте пак ми вдигна скандал за наема. Обясних й, че скоро ще съм прочут учен и ще имам много пари, но тя е непреклонна. Все пак каза, че можела и да почака, ако съм й направел от “оная магия, дето съм направил на генералшата”. Явно е подслушвала дъртата вещица. Притеснявам се обаче дали кушетката ще я издържи – тая свиня тежи над 150 кила.

  14 април 1899 Отново писах. Още не съм измислил невинна дума за “мерак”. Колебая се между “лабудо” и “болидо”. Първото обаче ми звучи като порода маймуни, а второто май че е някакъв автомобилен термин. Трънлив е пътят на учения! Седнах да препрочитам любимия си Софокъл. “Едип цар”. Бе, тоя Едип си е ебал мамата! Много се развълнувах. Като се замисля, майка ми също ставаше… Въпреки, че беше с мустаци и имаше повече брадавици, отколкото е прилично, трябва да призная, че често съм я сънувал гола. Какво ли означава това?  

следва….



Гласувай:
8



1. predatorkapredatorka - ...roden написа: Missana, определено имаш талант
07.09.2018 22:19
/Пошлото се посочва с любов, с нея се пише и тя да дъха от всяка дума./

а.бе кой е автора на този супер профи комент..
събори ме тотално ...цял ден го чета….
ще има награди….свирка по ефира
))))
цитирай
2. milady - :))....и аз се чудя кое е по културно-- доцент.блогър.или накратко..кретен
07.09.2018 22:54
roden написа:
Missana, определено имаш талант да виждаш и описваш. Имаш, т.е. даден ти е, не е твоя заслуга. Прочетох те и назад. И видях, че писанията ти са от върху вратата на клетка в градска тоалетна до върху кръчмарска салфетка. Винаги, каквото и както да го напишеш, като му сложиш яркост, ще имаш почитатели - всеки кенеф и всяка кръчма си имат верни клиенти. Та дарен ти е талант, но го ползваш псувайки какво ли не. Къде прикрито, къде отривисто, къде рафинирано. Добре, защо пишеш? Наистина защо? За да се прочуеш извън себе си ли? Но с какво? С описание на пошлото по пошъл начин? Нищо ценно няма в това, а е воня. Пошлото се посочва с любов, с нея се пише и тя да дъха от всяка дума. Описваното трябва предварително да е разбрано и обикнато, човека в него. В това е таланта. Осмислената дарба. Другото си е долнопробно занаятчийство за подземни твари.
Помисли! :)
цитирай
3. alhimik1 - )))))))))
08.09.2018 04:41
в десетката :)
цитирай
4. milady - :)))))
08.09.2018 08:21
alhimik1 написа:
в десетката :)

цитирай
5. milady - нали така..Никос от брега..
08.09.2018 13:35
Творецът.трябва да бъде.алхимик
Всичко друго е.мъчителна.невроза
нали така
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1100239
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031