Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2013 12:54 - Какво да се прави ?
Автор: dedenze Категория: Политика   
Прочетен: 6328 Коментари: 14 Гласове:
8

Последна промяна: 21.07.2013 23:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

           Свидетели сме на поредния феномен в България – никой, нищо и никого не харесва. Нихилизъм, който според политическата класа бил неправилен, съгласен съм като философска категория и начин на мислене, но когато обективната действителност е такава, става дума само за реална оценка, за свалени розови очила. Другото, „позитивно” мислене в подобна обстановка и реалност е чиста форма на идиотизъм! Политическа класа предпочита другата крайност – садомазохизъм, при който, когато ни изнасилват и тормозят брутално, да ни е весело и най- хубаво. Да ходим с бюлетинките в ръце и само с ДА пак да гласуваме за тях ! Тук почетете повече:
http://dedenze.blog.bg/lifestyle/2013/03/06/bylgarskiia sadomazohizym.1061268
http://dedenze.blog.bg/politika/2011/08/18/shto-e-gionsurat.804034
http://dedenze.blog.bg/novini/2013/04/19/kak-da-osydia-dyrjavata.1102127

          Хората имащи достъп до медии, тези с по -добро заплащане, тези в държавната администрация на синекурни местенца, олигарсите, собствениците на реституирани имоти, приватизирани фабрики и производства, бизнеса, са получили всичко това от партиите срещу гласове, ангажименти, финансова и друга подкрепа! Те заедно с финансово и трудово зависимите от тях хора са около 30 % , те правят изборите, те издигат партиите, те организирано определят каква да е България – Република с партийна демокрация !? „Дзвер” който никъде го няма по света!? Всичко останало било страшно лошо, защото депутатите ще бъдат лесно покупаеми, олигарсите ще влязат във властта, местните феодали в парламента и няма да има кой да поеме отговорност !?!? Помислете, сега при партийното управление е също точно така, значи по-скоро казват, че нищо няма да се промени ? За 24 години, всички са наясно с т.н. партийна отговорност и избор!
         Нека да помечтаем : Представете си, че утре всички партии не могат  да предлагат партийни депутати за НС, спряна е всякаква субсидия за партийна дейност, централите и помещенията се наемат на свободен, пазарен наем! НС е безпартийно от 120 души, избира се от 120 нови, избирателни района с равен брой хора на териториален принцип. Достатъчна е подписка на 1000 души за един кандидат и той е издигнат и предложен.  Представянето на кандидатите е само чрез интернет и печатни материали по пощата. Рекламите и медийните кандърми са забранени ! В отворен сайт се представят всички данни за кандидата , задават се въпроси , при желание се отговаря, правят се публикации, снимки и пр.... Модерират се цинизми и противозаконни материали и изказвания. После се провеждат мажоритарни избори с ДА и НЕ за всеки кандидат. Отрицателния вот намалява положителния, с което е възможен и отрицателен резултат ! В така избраното НС на първите 30 депутата с най - много получени гласове се възлага да предложат правителство ! Тази система разрешава, ако някъде има велик, партиен член, хората да го издигнат, но в НС ще бъде безпартиен! Тази система гарантира, че компрометираните, партийни водачи никога няма да попаднат пак в управлението. Например: в кой район лицата Костов, Сакскобургготски, Станишев, Сидеров, Борисов ще бъдат избрани, съмнявам се че в цяла България, трудно ще се намери такъв? Ако се върнем на въпроса за политическата отговорност, крайно време е тя да стане лична, персонална, защото т.н. партиина отговорност е нереална, невъзможна , тя е скривалище на мафията и престъпността ! Когато се съгласиш да бъдеш представител на хората в НС, трябва да си с ясното съзнание, че не отиваш там безнаказано да грабиш и оправяш положението на родата, обратното за всяка грешка, трябва да отговаряш пред закона и морала на обществото !
         Та, на въпроса какво да се прави, отговора е ясен, да изметем от Родината политическата класа, довела българите за 24 години до Трета национална катастрофа ! Вонята им е толкова силна, че бих предложил да имигрират където си поискат, пари имат достатъчно, голяма част от тях даже и не ходят на работа в НС !? Метлата българи, за всички стотици, политически партии, новите са същите, даже и по- овълчени, те не могат да спасят България по простата причина, че партиите тук се формират само от чисто икономичеки и преразпределителни принципи – келепир и далавера !



imageimageimageimage



Гласувай:
8



1. mileidi46 - Точно казано. . . ама няма да стан...
20.07.2013 13:47
Точно казано...ама няма да стане!
За съжаление ,няма светлина в тунела,народа се върти в хаоса...
Поздрави!
цитирай
2. dedenze - Благодаря mileidi46 !
20.07.2013 14:05
За да стане е нужна по- висока степен на интелигентност и просвета, каквато явно нямаме !
Все пак истината, трябва да се каже и отстоява от всички честни хора, един ден новото поколение,трябва да прозре и извърши нужното ! Ние ще помогнем, кой с каквото може !
цитирай
3. novaposoka - И аз съм съгласен - точно ...
20.07.2013 17:42
И аз съм, съгласен: точно казано, а дали ще стане, само Бог знае, но не казва. А защо не казва? Много просто- защото не Го питаме. А защо не Го питаме? Също просто - защото не го признаваме. Няма други страни, освен Русия и България, които категорично, единодушно, с ентусиазъм и празненства да отбелязват датите на своето духовно падение - 07.07.1917 г. и 09.09.1944 г.
В интерес на истината - има още две такива страни. Преди 2000 години евреите Го разпънаха на кръст, издигайки лозунга "Не искаме Този да царува над нас!".
Преди малко повече от 200 години французите издигнаха лозунга "Унищожете мизерника!", имайки предвид Христос. Избраха си свой бог - вариететна артистка, и я нарекоха "Богинята на разума". Резултатите - по площадите на Париж се търкалят глави, а по улиците тече кръв, която обагря водите на Сена.
Това поведение на евреи, французи, българи, руснаци и други техни подобия, Бог определя като безумие: " Безумният рече в сърцето си: Няма Бог. Поквариха се; извършиха омразни дела; няма кой да прави добро" /Псалми 14:1/.
Какво означава БЕЗУМЕН"? - ЛУД, НЕНОРМАЛЕН, ПОБЪРКАН, крайно безразсъден /Български тълковен речник/.
Ще си върнем ли разума, ще призовем ли Бога за помощ? Същият въпрос задава и Той:
"Без разум ли са всички, които беззаконстват, които изпояждат людете Ми, както ядат хляб, и не призовават Господа" /Псалми 1:4/.
Проблемът ни е в това, че и народът ни не приема въпроса за съществуването на Бог за сериозен. А що се отнася за престъпните политически партии, окопали се във властта, за тях това е невъзможно. Но, има една надежда:
"Ето, ще ги нападне голям страх; защото Бог е в поколението на праведните. Посрамихте намеренията на бедния; Господ обаче му е прибежище" /Псалми 1:5,6/.
Георги Крумов
цитирай
4. dedenze - Не съм християнски теолог novaposoka !
20.07.2013 18:06
Но със сигурност знам, че никой бог няма да се намеси и да ни помогне, преди ние самите да си помогнем и тръгнем на борба със злото !
цитирай
5. kasnaprolet9999 - Не метла, а метличина в двойна доза ...
20.07.2013 21:34
Не метла, а метличина в двойна доза :))))
цитирай
6. dedenze - Да нещо по -мощно kasnaprolet9999 !
20.07.2013 23:13
Така ми се иска да видя една по- чиста и свята България !
цитирай
7. aip55 - И аз съм, съгласен: точно казано, а ...
21.07.2013 10:36
novaposoka написа:
И аз съм, съгласен: точно казано, а дали ще стане, само Бог знае, но не казва. А защо не казва? Много просто- защото не Го питаме. А защо не Го питаме? Също просто - защото не го признаваме. Няма други страни, освен Русия и България, които категорично, единодушно, с ентусиазъм и празненства да отбелязват датите на своето духовно падение - 07.07.1917 г. и 09.09.1944 г.
В интерес на истината - има още две такива страни. Преди 2000 години евреите Го разпънаха на кръст, издигайки лозунга "Не искаме Този да царува над нас!".
Преди малко повече от 200 години французите издигнаха лозунга "Унищожете мизерника!", имайки предвид Христос. Избраха си свой бог - вариететна артистка, и я нарекоха "Богинята на разума". Резултатите - по площадите на Париж се търкалят глави, а по улиците тече кръв, която обагря водите на Сена.
Това поведение на евреи, французи, българи, руснаци и други техни подобия, Бог определя като безумие: " Безумният рече в сърцето си: Няма Бог. Поквариха се; извършиха омразни дела; няма кой да прави добро" /Псалми 14:1/.
Какво означава БЕЗУМЕН"? - ЛУД, НЕНОРМАЛЕН, ПОБЪРКАН, крайно безразсъден /Български тълковен речник/.
Ще си върнем ли разума, ще призовем ли Бога за помощ? Същият въпрос задава и Той:
"Без разум ли са всички, които беззаконстват, които изпояждат людете Ми, както ядат хляб, и не призовават Господа" /Псалми 1:4/.
Проблемът ни е в това, че и народът ни не приема въпроса за съществуването на Бог за сериозен. А що се отнася за престъпните политически партии, окопали се във властта, за тях това е невъзможно. Но, има една надежда:
"Ето, ще ги нападне голям страх; защото Бог е в поколението на праведните. Посрамихте намеренията на бедния; Господ обаче му е прибежище" /Псалми 1:5,6/.
Георги Крумов

Обади му се по телефона на твоят Бог! Нали сте близка с него? Сигурен съм, че ти и твоят измислен Бог сте за психиятрия......Ето и един нмер да му се обадиш ако можеш:0878..... Ако ти отговори значи трябва.........
цитирай
8. dedenze - Всеки има право на собствен светоглед aip55, в това лошо няма!
21.07.2013 13:09
Комунистическата идеология е заимствувана от християнската религия, а истината е относително понятие, затова не бива да даваме категорични оценки и трябва да сме търпими и толерантни. Обективната истина се ражда в спор с факти и обяснение. Аз например харесвам будизма и не го приемам за религия, а като житейска философия. В случая не са важни вярванията и боговете, а това че днес, тук в България, трябва да хванем здраво метлата, всеки на своето място, преди да са ни унищожили !
цитирай
9. staler - първите тридесет се събират и съ...
21.07.2013 17:07
първите тридесет се събират и съставят правителство....?наи много като се съберат да си направят банкет,не и правителство.едно правителство се съставя за изпълнение на конкретни политически/или некакви други/ цели.т.е. да изпълни конкретна полит.програма.досегашните изпълняваха чуждоземни политически програми а тяхната собственна беше----да крадем здраво като за последно.твоите първи тридесет кое ще ги обедини ако един иска социализъм,втория-свръхсвободен пазар,третия--шериат и т.н.?
цитирай
10. novaposoka - aip55 ме праща в психиатрия, заедно с ...
21.07.2013 17:21
aip55 ме праща в психиатрия. За мене, чак толкова лошо не виждам. А за него, поради това, че праща там и своя Създател, не знам. Ако телефона, с който разполага, не му върши работа, да отвори "Книгата на книгите", за да си прочете "хороскопа":
"Горко на онзи, който се препира със Създателя си! Чирепка от глинените чирепи. Ще рече ли калта на този, който й дава образ: Какво правиш? Ще рече ли изделието ти за тебе: Той няма ръце? Горко на онзи, който казва на баща си: Какво зачеваш? Или на жена му: Какво добиваш? Така казва Господ, Святият Израилев, неговият Създател." /Исая 45:9-11/.
Според "Български тълковен речник" /изд. "Наукаи изкуство", 2002 г./, думата горко се употребява "...за означаване, че някого го очаква нещо лошо, неприятно". Същата дума Христос употребява и по отношение на Юда, като казва, че "Човешкият Син отива според както е писано, но горко на онзи, чрез когото се предава.

В Своето слово сам Бог казва, че безумните и лудите са тези, които не Го призовават, а още повече пък тези, които Му се присмиват. Затова Той ги пита:
"А вие, синове на врачка, семе на прелюбодеец и на блудница, приближете се тук! На кого се присмивате? Против кого сте отворили широко уста и изплезели език? Не сте ли чада на престъпление, семе на лъжа - вие, които се разпъвате от похот в похот към идоли под всяко зелено дърво; ..."/Исая 57:3-5/.
Отворете Святата книга, за да получите малко светлина в главата, и да раберете, че ние не сме маймуни от гората, а сме съвършени създания на Свръхестествен разум, Който освен нас, е създал и правилата, по които да живеем, да работим, и да изграждаме нашите взаимоотношения. В противен случай , ще градим икономики, ще ги разграбваме и ще ги рушим, ще водим войни, ще се избиваме, ще слушаме Робеспиер, Хитлер и Гьобелс, Ленин и Сталин, ще се покланяме на папата, на патриарха, на Буда, на Мохамед, който пък ни съветва, да взривяваме неверниците, за да си спасим душата.

Георги Крумов
цитирай
11. dedenze - Прав си staler, но за днешната партийна ситуация.
21.07.2013 17:45
Дали ще са 20 или 30, няма значение, важното че в НС ще бъдат БЕЗПАРТИЙНИ, или със замразено членство което и сега се изисква от Конституцията чл. 67, но не се спазва ! Където има партия, има икономически лични интереси в това е главния проблем ! Това пречи да се хормират и следват национални цели и задачи, приети в полза на хората и държавата ! Правителството се събира да изпълни тези цели и задачи, в случая с партии то изпълнава желанията на партията - в най-близката история на ГЕРБ и никой друг, днес на БСП и ДПС ! Разликата при мажоритарен избор и пряка демокрация е огромна и несравнима !
цитирай
12. dedenze - Скъпи читатели, изпробвах всичко възможно !
21.07.2013 22:50
Първия цитиран постинг по неизвестна за мен причина не се отваря директно използувайте копи и пейст в адресната лента на браузъра !
цитирай
13. staler - два са проблемите при предложената ...
23.07.2013 18:14
два са проблемите при предложената от теб схема ,според мен:1.искаш партиите да се откажат от възможността да вкарат парт.елити в нс и от кокала под формата на субсидии--хубаво,но неизпълнимо практически защото те няма да отидат на такава драстична смяна на изб,система доброволно а вероятността това да стане под натиск от улицата клони към нула.2. и по важно--голяма част от мажоритарните кандидати може и наи вероятно ще са партиини/нищо че формално са оставили парт.си членство/.ти съмняваш ли се в твърдия електорат на бсп и дпс?ще имаш около 50% народни представители-партиици и 50% блуждаещи електрони.идеята --"национ.интереси"е нищо,сама по себе си,ако не е формулирана като краини цели ,като пътища и методи по които да се постигне---т.е.конкр. полит.програма.ако твоите мажоритарни кандидати не застават зад такава конкр.програма още преди да се влезли в парламента,цялото упражнение е безмислено.има по лесен и изпълним от гл.т. процедури път по които да се смени статуквото.необходимо е обединение на неформалните гражг.организации което изключва по устав всички субсидирани от партии,фондации,чужди правителства и тръстове,родни олигарси и т.н. това обединение приема полит.програма,регистрира се като партия и прави предварителни мажоритарни избори по съществуващите избирателни раиони между всички кандидати--самопредложили се,предложени от местни гражд,организации или просто групи от населението.спечелилите кандидати се явяват на избори от името на тази формална партия,като за изпълнението на полит и програма се отчитат на местните структури.
цитирай
14. dedenze - Повече от два са проблемите staler
23.07.2013 22:04
Партиите нама да пуснат кокала доброволно НИКОГА ! Затова трябва да им се резне корена - никакви държавни субсидии, имоти, помещения, медии ! Най- добре е да бъдат забранени както в 1934 г. но ЕС няма да го допусне, защото ще изгуби контрола над България !!!
Партиини депутати, без право на партия в парламента и партийна група- това е змия с извадени зъби ! Непартиините депутати са представители на гражданските сдружения, не е нужно да правят партии, те са главния контрол и коректив !!! При подобна система партиите ще изгубят своето днешно значение в рамките на 5-10 години, което ще разреши въвеждане на принципите на пряката демокрация и промяна на обществения модел - представителна (партийна )демокрация !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dedenze
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3468451
Постинги: 1099
Коментари: 3677
Гласове: 4613
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031