Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2018 13:50 - Телекомуникационните мошеници
Автор: dedenze Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4296 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

         21 век е немислим без съвременните телекомуникации, частица от тях има почти във всеки от нас, поне под формата на мобилен телефон. Особенно голямо постижение е мрежата на интернет, която с право може да се определи като стъпка в реализацията на комунистическите идеи за безплатен достъп до информация, знания и свободното им разпостраняване от всички към всички по целия свят  ! Разчитайки на рекламни и подвеждащи хватки,  невярно съдържание, такси ...капитала си вкара най големия автогол !

         Майкрософт загуби печалби с появата на безплатен софтуер със стотици приложения, както и телефонните системи. Затрудни се прекия полицейски, финансов,  търговски и политически контрол над хората. Независимо от всичко това се развихриха най- ниските човешки  страсти, мерака за бързо забогатяване и измама. Едва ли има човек който да не ги е видял и пострадал от тях. Оформиха се и цели групи от хора, които срещу заплащане генерират невярни новини, заблуждения, неморални и гадни твърдения, политически агитации и мръсотии...

          Накратко ще се опитам да ви разкажа как това лято попаднах на едни от най- големите, изпечени мошеници, доставчици на телекомуникационни услуги М-тел, сега А1. Първият сблъсък с тях беше „ предплатената услуга  Прима за мобилен телефон. Предпочетох този вариант защото не работя активно и основно ме търсят, аз „звъня” по спешност . Тук няма да говоря за това, че цената на услугата, особено към други оператори е баснословна ! М-тел бързо намери цаката, рязко намали срока на валидност при зареждане, остатъка от неизползуваните пари се отнема безвъзмездно в полза на М-тел !? Просто казано говори, иначе ти вземаме авансово вложените пари !? Но това не е най-гадното и ужасното. Имам два стационарни компютъра  единия в едно село край Габрово, другия в София. Основно са ми нужни за новини и връзка с близките. Единият е с операционна система Уиндоус 2000ХР, другия с Линукс. Обиколих мобилните оператори и М-тел ми предложи 2 годишен договор и рутер, който мога да ползувам навсякъде с всякакви компютри, при 16 лева месечен абонамент. Имам малка пенсия, но се съгласих, още повече, че ми осигуряват на месец 25 Гбайта, даже ми поясниха, че ако тегля торанти – филми, това означава над 10 филма в нормален формат. Пуснах рутера в Габрово и всичко беше добре, обмена беше бавничък с около 500-600 Кбайта в секунда, но не бързам за никъде. Да ама Не, след 15 дни спадна на 30 Кбайта и браузъра почти спря връзките ! Отидох в габровското представителство на М- тел, където ме излъгаха, че 25 Гбайта са ми малко и срещу 27 лева абонамент ще получа още 50 Гбайта и всичко ще се оправи, нямало други варианти !? Предплатих за 2 месеца, тогава М-тел стана А1, рутера поработи двайсетина дена и отново се установи скорост 30 Кбайта в секунда. С триста зора се регистрирах в справките на А1, обема на теглената информация, нямаше и 1 Г байт ! Върнах се в София, включих рутера и Мозилата изписа – „Вие нямате домашен интернет !?” В мол Сердика имат представитество и отидох да попитам какво става ? Едно младо момченце ми поясни че рутера ми е остарял (за 5 месеца) и трябва да сключа нов договор за 2 години с А1, а стария рутер да го ползувам в Габрово. На въпроса колко ще плащам отговори 10 лева месечно и нищо повече ! Цяла нощ не можах да спя, защото интуитивно почувствах, че ме мамят, че стария договор с М-тел си остава ! Реално щях да се окажа с два договора, два рутера, които ще ползувам само по 6 месеца, а ще плащам по 37 лева месечно !? Консултирах отново и се оказа че са ме прекарали яко. Обадих се на +88, разбирайки ситуацията обещаха да ме включат със стария рутер, по стария договор и да го върнат на първата цена ! В новия дотовор със ситни букви е написано, че мога да откажа „услугата” в 7 дневен срок с писмено уведомление, отидох в Мол Сердика от там ми казаха, че ако откажа монтажа на новия рутер, това е достатъчно и договора отпада ? Междувременно стария рутер някакси проработи и сега имам интернет (значи можело и с него). Мошениците станаха повече от нормалните хора, защитата нулева, затова все още не вярвам на резултата, опитвам се да документирам. В България се живее все по-трудно, особено ако си беден и болен. Сега ми предстоят битки с НОИ иТЕЛК ще ви напиша и за тях, със здраве !

image



Тагове:   мошеници,   М-Тел,   измами,   А1,   подвеждане,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Заеби ти тия пинизи, ами кажи
29.10.2018 18:18
дали редовно ходиш на зумба?!

Наредих ти да ходиш на зумба, ама ти май само с русофилистични идиотщини и бесепарщина се занимаваш. И все на оня Путкин му ближеш гъза.

Тръгвай веднага на зумба и не се помайвай, за да не се наказваме!
цитирай
2. dedenze - Ох, нещастно, болно ми апостолче !
29.10.2018 19:56
Къде намери връзката между БСП, Путин, зумбата и мошеническите идиотщини на М-тел или А1 !?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dedenze
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3477809
Постинги: 1099
Коментари: 3677
Гласове: 4613
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930