Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2011 13:09 - Непреходна любов
Автор: dedenze Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 904 Коментари: 0 Гласове:
1



            Запознахме се преди повече от 20 години. Нужно ми беше доста време и много труд за да стане моя. Беше млада, красива, силна и нежна, топла и добра. Имал съм няколко други преди, но база за сравнения нямаше. Тя беше една съвършенна, реализирана мечта.          Исках да бъда постоянно с нея, чувствувах, че и тя желае същото. Бяхме, слети заедно, по няколко пъти на ден. Здрави и силни, нахални и млади, страстно обичащи. Не бях първият, имала е и други в живата си. Възползували се от нейната доброта, без грижа и любов, неразбрали и оценили прекрасните и качества. Скромна и себеотдайна, правеше живота на близките добър и уютен, по свой неповторим начин. Не беше капризна и разточителна, обичаше новото и модерното, но се съобразяваше с възможностите ми, радваше се и на по- простите неща.         До днес сме заедно в хармония и уважение. Никога в тези години, не ме изостави и изневери. Ходим навсякъде, когато и където можем. С годините възможностите намаляват. Поразредихме срещите, тя чакаше търпеливо, не ме обвини и замени с друг. Остаряваме заедно, болестите и разрухата не ни подминаха. Помагаме си с каквото можем и привързаността ни расте. Не си представям живота без нея. Сигурно и аз съм и нужен по подобен начин.        Предстоят ми дълги и скъпи медицински процедури. Трудно заделих средства. Всичко ще удължи само страданията с още няколко години. Тя също не е здрава и се нуждае от грижи. Без да се замислям и секунда съм решил. Аз съм на заден план, ще се погрижа за нея, тя е заслужила много повече. Мечта за всеки истински мъж.        Искате ли да я видите, ето там самотна и горда на паркинга. Една, добра, обичана, възрастна Омега !    


Тагове:   стил,   любов,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dedenze
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3480108
Постинги: 1099
Коментари: 3677
Гласове: 4613
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930