Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2018 16:35 - Между животите…
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1771 Коментари: 3 Гласове:
14

Последна промяна: 13.05.2020 12:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Между животите…

Дали ще дойде някой ден смъртта,
невидима в простора да покълна,
разперила магичните крила,
отново в ангел аз да се превърна.

В безвремието моята снага,
високо се издига във небето,
разлиствам се най-пълно в пролетта,
живея тъй щастлива до морето.

Любимият ми винаги е с мен,
орел красив, бездумен, нелогичен
и той е там докрай осъществен,
със моята усмивка синхроничен.

Пътуваме из нашите земи,
душите ни се сливат до премала,
и бликат наште огнени следи,
в които любовта ни се е спряла.

Почиваме си, после с устрем нов
се втурваме в поредната реалност,
пазител ни е страстен благослов
и отзвука на общата сакралност.

Но днес финалният живот тече,
сърцата за безсмъртие копнеят
и нова дреха Бог ще облече
на костите ни. Те ще оцелеят.

Защото е пазител Любовта,
на пътя ни безкраен към звездите,
спасен за вечност пак ще е света,
а ние ще пребъдем във мечтите.

18.07.2018г.
Елица

image




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stih - Поздрав!
18.07.2018 18:42
Обич и споделеност внушава всяка дума тук...
Хубаво!
цитирай
2. lexparsy - Благодарим че пак ни вдъхнови с поезия за размисли Ели
18.07.2018 20:12
А аз считам че любимите и приятелите ни даряват с много смислени животи в един... а ти не си губиш времето :-)
Предполагам че вече сте се напътували с новия мотор :-) Нагледайте се на много любов и красоти, защото има още много до между другите животи. После ще ги мислим :-)))


цитирай
3. vesever - Ели, много много силно е! Да пр...
19.07.2018 10:09
Ели, много много силно е!
Да пребъде.м в мечтите си!
цитирай
4. cinderellathespy - 1. stih
19.07.2018 12:21
stih написа:
Поздрав!
Обич и споделеност внушава всяка дума тук...
Хубаво!


Много ти благодаря, Ели!*
Бъди здрава и вдъхновена!
Топла прегръдка от мен,

Ели
цитирай
5. cinderellathespy - 2. lexparsy
19.07.2018 12:28
lexparsy написа:
Благодарим че пак ни вдъхнови с поезия за размисли Ели.
А аз считам че любимите и приятелите ни даряват с много смислени животи в един... а ти не си губиш времето :-)
Предполагам че вече сте се напътували с новия мотор :-) Нагледайте се на много любов и красоти, защото има още много до между другите животи. После ще ги мислим :-)))


Здравей, Алекс!
Аз съм се возила само два пъти на мотоциклета до сега. Иначе съпруга ми пътува от време на време, за да свиква да кара. В моите книги пише, че на душата и е хубаво между животите. Почива си и трупа съзнателна опитност в астрала. Много е важно човек да знае за етапите Бардо, като дойде време за преминаване отвъд и в него сюблимен момент е важно да се направят някои съзнателни неща, за да постигнеш пълноценно извисяване. Затова е хубаво да се четат специалните книжки, които дават знания от голяма полза за растежа на душата. Любовта ни е вечен спътник и прав си - тя е извор на смисъл и вдъхновение, както докато сме инкарнирани, така и отвъд. Благодаря ти, че намина и сподели какво си усетил от стихчето!
Хубав летен следобед, Алекс!:)

Ели
цитирай
6. cinderellathespy - 3. vesever
19.07.2018 12:30
vesever написа:
Ели, много много силно е!
Да пребъде.м в мечтите си!


Привет, Веси!
Радвам се, че си усетила силата на думите!
Мечтите се сбъдвали на тези, които работели
докато мечтаят както казва Хорас Джаксън Браун.
Аз сега съм залегнала над работата, но и не ме напуска
вярата и усещането за сбъднатост!:)
Прегръщам те топличко,

Ели
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719140
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18446
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031