Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2011 12:10 - Херния
Автор: dedenze Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2990 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 25.06.2011 01:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

           От прекрасен живот, към  4-5 хронични  болести, се прибави и хернията. Беше с изчанчено название- ингвинална. За простолюдието ще обясня, че това е херния в най- долната част на корема и при мъжете може да прерастне в скротална. Така, че ако някой ден усетите нещо допълнително в гащите, не мислете, че ви расте втори – херния е!

 

                         Писнало ми е от болести, но не можеш да подминеш – постоянно боли. Тръгнах по доктори  и хирурзите ме успокоиха 2-3 дена болница, рязане, шиене и готово. Само трябва да си купя накаква мрежа, конците, иглата и скалпела са по здравна каса. Като знам какви лекари останаха тук, реших да почета в нета за хернията. Колкото повече четях, толкова повече се убеждавах, че не трябва да се оперирам. Сънувах, че са ми зашили въпросната мрежа не отпред , а отзад. Забравили са тавата с инструментите в корема. Отрязали са мъжкото ми достойнство и т.н…. Дядо ми си отиде от този свят с две хернии без операции. Беше си направил колан, но неговите не бяха ингвинални. Местенцето е такова, че с колани, почти не става.

 

             Една реклама на бельо ми отвори очите. Показваха дамски кюлоти с ластик и ликра придаваши друга визия на дебеланите. Бях правил опити да си шия нешо покобно с ластици, но все се получаваха прашки, които се врязваха нетърпимо по деликатните части. Обикаляйки най- евтиния пазар в София – женския за домати  по левче, видях подобни гащи – бермуди. Бяха само дамски, мъжки не се предлагали. Помислих си, че с възрастта, пола няма значение и почнах да ги опипвам и меря върху дрехите. Бермудите бяха с дантели и жабо, розаво- бежови. Бяха скъпи за мен, но ги купих набързо. Хората наоколо ме заглеждаха и какво ли си викаха – дърт педал. Още вечерта ги обух, разтегнаха се така че стигнаха до  гърдите ми. Огледах се  в огледалото, изглеждах перверзно. Какво да се прави, здравето иска жертви. Братовчеда беше на гости и споделих за придобивката. Уж ми влезе в положението, а на другия ден, ухилен ми намига, прави ясен жест с ръка и вика:
           - С тях ли си ?

            Срам не срам и сега съм с тях, независимо, че се растегнаха и вече стигат почти до раменете ми. Една мисъл ме гложди в последно време. Близките не знаят за бермудите. Както съм нефеляв, ако пукна някоя нощ и ме намерят обут с тях, какво ли ще си помислят? Затова реших да напиша този разказ – да не станат грешки !
image

Нещо подобно без горната част !




Тагове:   ликра,   кюлоти,   херния,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. andrei - Решението да не се оперираш е погрешно!
18.04.2011 12:30
Оперирах се от същият вид херния в "Пирогов"и сега съм добре.От операцията изминаха повече от две години и нямам никакви усложнения.В болницата съм стоял 3 дена.Платното,или мрежичката,както я наричаш е да се заздрави коремната стена,понеже от възраста,коремната тъкан се прокъсва,като стар пуловер и колкото и да се шие-винаги се прокъсва.Оперирай се незабавно.Няма нищо страшно.Това е рутинна операция,през която са преминали голяма част от спортистите.Обратното,ако не се оперираш,рискуваш червото ти да се заклещи и тогава се получава перитонит, от който може да се преживее само няколко часа.Препоръката ми е да се оперираш незабавно.Другото е неоправдан страх.Поздрав и успех!
цитирай
2. smile999 - Хехх..
18.04.2011 13:52
невероятен си!
Хиляди усмивки и добро настроение създаваш, че и съпричастие!:-))))))
п.п.Ако се срещнем някога, поне ще знам какъв подарък да приготвя.;-)))
цитирай
3. dedenze - Благодаря !
18.04.2011 13:56
От здраве да не се оттървете!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dedenze
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3477254
Постинги: 1099
Коментари: 3677
Гласове: 4613
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930