Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
11.02.2016 00:26 - БАРАК ОБАМА ПОДАДЕ ОСТАВКА...
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 1812 Коментари: 4 Гласове:
13

Последна промяна: 11.02.2016 00:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
..,,Момчето си отива"..
 Плъховете напускат кораба..
Ще се кандидатира  за кмет на Такома.
ПРИЧИНАТА Е..МИШЕЛ!
Тя е започнала работа в..Сиатъл..:):(

image

http://www.theonion.com/article/obama-resigns-presidency-after-michelle-lands-drea-52338

М
исията е ..ЗАВЪРШЕНА!
И НЕ КАЗВАЙТЕ,ЧЕ НЕ СТЕ БИЛИ ПРЕДУПРЕДЕНИ

https://thisisengland.org.uk/dont-say-you-werent-warned-we-will-conquer-say-muslim-radicals/





Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dobronameren - Това - в САЩ.
11.02.2016 08:29
А в България на милейди й излязал късмета?!
цитирай
2. mileidi46 - !!!
11.02.2016 18:51
dobronameren написа:
А в България на милейди й излязал късмета?!

Aз съм се родила с късмета си,и той няма нищо общо с България!!
България е ,,плод" на такива ,,родолюбци" като теб,и тя отдавна започна да смърди на гнило!!
Аз съм гражданка на Великото Херцогство-Люксембург,защото така искам да живея аз,и децата ми!!
Защото не искам някакви български лумпени,да определят стойността на живота на семейството ми..
Още не се е родил този,който ще определя правилата,по който да ме задължи да живея!!
Ако изобщо можеш да разбереш,за какво става въпрос!
цитирай
3. dobronameren - Не, не разбирам
11.02.2016 19:38
Не разбирам какъв ще е този люксембурец, дето е взел такъв въздух под налягане като тебе. Няма никакво значение къде живее един такъв глупав балон. Иззощо не си разбрала същността на коментара ми. И слава богу, че си в Люксембург. Там да ти берат гайлето.
цитирай
4. mileidi46 - Ето това е то,простащината...
12.02.2016 02:17
dobronameren написа:
Не разбирам какъв ще е този люксембурец, дето е взел такъв въздух под налягане като тебе. Няма никакво значение къде живее един такъв глупав балон. Иззощо не си разбрала същността на коментара ми. И слава богу, че си в Люксембург. Там да ти берат гайлето.

първо не си писал по същността на темата,а коментираш мен и моя късмет!
Моят късмет теб не те касае,отговорих ти без лични обиди,без дори да ти направя
забележка,а ти си се засегнал!
Явно си се причислил към лумпените, за които говоря!!
Кой си ти,че си позволяваш да коментираш моята личност и да ми слагаш епитети??
Явно си голям,ама много голям простак,щом не си разбрал за какво става въпрос в отговора ми ,който няма нищо общо с жалката ти личност!!
Простак с претенции!!
Не ми се мяркай повече в блога.
Простотията не е порок,но простащината ,вече е диагноза..
Разбра ли ме сега???
А аз съм ,и ще съм винаги там,където пожелая!И с когото пожелая!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8320307
Постинги: 2045
Коментари: 15596
Гласове: 32617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031