Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2019 13:16 - ПЕЛАСГЪТ - БЯЛ И КОСМАТ
Автор: milenavarbanova9 Категория: История   
Прочетен: 2181 Коментари: 12 Гласове:
9

Последна промяна: 13.06.2019 21:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Във връзка с предишната ми статия "КОИ СА ПЕЛАСГИТЕ.БЯЛА ЗЕМЯ" трябва да направя едно важно допълнение.Изследвайки произхода на имената Пелий,Пелей( митологични герои,споменати от Диодор  Сикул,Аполодор и пр.)освен пълното съответствие с понятието "бял",ми направи впечатление и връзката с думата "кожа",косъм---в  италианския език,но и във всички латински езици -pelle, pello.Смятам,че това понятие е в пряка връзка с физическите характеристики на атлантите,предадени и на техните арийски потомци.Силно окосменото мъжко тяло,брадата и мустаците,отличаващи ариите от другите земни расис,са белег ,предаден от атлантите,ведно с бялата кожа.Ето защо между bel  и pel ,бял (хубав) и космат ,няма разлика.Те имат един произход-бялата  цивилизация.


ТОВА ДОПЪЛНЕНИЕ,ВМЕСТЕНО В СТАТИЯТА "КОИ СА ПЕЛАСГИТЕ.БЯЛА ЗЕМЯ" Е  ПУБЛИКУВАНО  И ВЪВ ВЕСТНИКА НА СБП "СЛОВОТО ДНЕС".
ВСИЧКИ АВТОРСКИ ПРАВА СА ЗАПАЗЕНИ!



Гласувай:
9



1. leonleonovpom2 - Поздрави, Милена!
11.06.2019 14:17
Според мен, на прав път си! Такова подобие има и на френски Бель е хубава!
Интересното е, че в народното ни творчество като се каже за мома ,че е бяла, това е синоним на хубава
Интересно е също, че Беллус е война на латински Може би се свързва с хубава работа Ами, като не можеш да се разбереш с добро с някого, с война оправяш нещата
От друга страна ,войната е беля и то голяма
Вероятно тази дума в езика ни идва от дълбоката античност Каква по- голяма беля от войната
Впрочем имах постинг на тази тема и сега по памет въпроизвеждам нещата

Още един път, поздрави за находката!

Хубав ден!
цитирай
2. dobrodan - Здравей, Милена, извинявам се, но
11.06.2019 15:01
думите плешив и пелаш във всички значения и в няколко езика означават липса на космена покривка. Даже и в башкирски език.
Колкото до атлантите...Имам някои основания да мисля, че градът Ат-Алан е на дъното на днешното Черно море.
Имаш интересни мисли за някои неща. И аз вече посглобих една картинка за дълбоката древност, но ако я публикувам, ще ме направят за смях.
Та това е за пеласгите :).
цитирай
3. milenavarbanova9 - Благодаря на leonleonov и на dobrodan
11.06.2019 15:20
Да,и все пак pello и pelo означава косъм в латинските езици.Ясно е,че pelle означава бяла кожа,защото просто "кожа " в санскрит е kosha,коша.В латинския език calvitium,a в производните му европейски езици "calvo","chauve"и пр.
e плешив.Струва ми се логично "космат" и "бял" да вървят заедно като характеристики на арийската раса,чийто предтечи са пеласгите и атлантите.
цитирай
4. eva666 - :-)))) мили боже...как ги снесе пак леонеее!!!!!
11.06.2019 15:32
Милена, изв .моята фамилиарност..
мн ми допада твоята работа, изследвания, маниер на изказ и поведение,
събуди моят интерес, още когато се появи..
просто вдъхващ симпатия и респект..)
тук е невъзможно човек да се концентрира/аз поне, не успявам
бих те помолила, да ми изпратиш някаква тв книга или..публикация лично..
да се запозная на спокойно...
пиши ми на лс, ако решиш, и ти Благодаря!
Юлия съм аз..
цитирай
5. milenavarbanova9 - До Юлия
11.06.2019 20:11
Здравей,Юлия,
Сърдечно ти благодаря за добрите думи!
За съжаление,авторските бройки и от двете ми книги,са изчерпани,но ще видя какво мога да направя.
Хубава вечер!
цитирай
6. elcho - Мммммммддааааа,......
11.06.2019 22:11
Интересно,...... Харесва ми как ровиш ! Има логика и се наслагва. Аз например бях захванал някакви Шведски думи, като " вакра - красива", заприлича ми на " вакла-вакло. И Шведското" ДОЛМА - Сърма ", така казват на големите сърми в Странджанско. И за това са ми интересни терминологиите на думите. Браво на Вас, и продължавайте, това си струва !!!
цитирай
7. didanov - Здравейте
11.06.2019 23:16
на тази ваза е изобразен Пелей с брада:
https://bg.wikipedia/wiki/%D0%A5%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%BD#/media/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:NAMA_P%C3%A9l%C3%A9e,_Achille_&_Chiron.jpg
Пелий пък е бил полубог, син на Посейдон и смъртната Тиро. Знае се, че главният бог на атлантите пък е носил името Посейдон.
НО според Мулдашев атлантите са били различни на вид - бели, кафяви, червени и жълти, също като човешките раси. Поздрави
цитирай
8. milenavarbanova9 - Благодаря, elcho, Благодаря, d...
12.06.2019 08:07
Благодаря,elcho,
Благодаря,didanov,
Мулдашев твърди,че цялото съвременно човечество е "арийска раса".Като се има предвид,че отдавна е в контакт с тибетските лами,някои от които много високопоставени,мнението му не бива да се пренебрегва.Но по въпроса за самите атланти,той беше изготвил една скица на много бял индивид,а и откритите в Крит техни изображения ги показват като такива. Бих добавила - много по-бели от днешните европейци.Просто не съм чела всичко от Мулдашев(макар че съм чела много негови книги и следя видеата с негово участие).
цитирай
9. milenavarbanova9 - към Юлия
12.06.2019 08:18
Здравей,Юлия,
Разбрах,че "Атланти и чудовища" може да бъде намерена в книжарница "Българки книжици" на Кристал и в store."Връх България" - май само в Националната Библиотека,иначе е изчерпана,а и аз нямам бройки.Поздрави!
цитирай
10. milenavarbanova9 - към didanov
12.06.2019 09:34
В книгата ми "Връх България" тълкувам понятието "арии" като земеделци,орачи,тъй като ar,arare, означава рало и ора.Има го в арменската историческа книжнина Свързано е и с моля се orare,и други основни понятия.Това е потвърждение,че атлантите са искали "новото човечество да остане при "земните",простите,природосъобразните ценности.Това тълкуване давам в книгата си.
цитирай
11. didanov - Относно значението на арии
12.06.2019 13:13
На санскрит или Сам-скрит скрития тайния език скрия означава благороден, или роден благ (човек). Самата дума благ е с много древен произход, знае се че преди сме се наричали благари, като под Ари се разбира хора. Някои от мизите, които се свързват с българите са служили на Благия-Бог не са яли месо и не употребявали насилие. Средновековният вариант би бил Богу-мили.
От Стефан Визинтийски знаем че най-старото име на Тракия било Ария. От Милан Миланов пък зная че първите заселници от бялата раса по нашите земи носели общото име арани -става дума за около 15 000-10 000 г. пр.н.е.

цитирай
12. анонимен - !!!
12.06.2019 13:24
Не мога да коментирам Мулдашев като специалист, но за съжаление познавам хора, които са задълбочили очните си проблеми след лечение по неговите методи. Имайте го предвид, преди да вярвате на всяка негова дума.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: milenavarbanova9
Категория: История
Прочетен: 774935
Постинги: 328
Коментари: 1804
Гласове: 1896
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031